معاون استاندار قم:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اهمیت ایجاد شور انتخاباتی توسط ادارات گفت: البته نباید تبلیغ یک جریان و یا فرد خاص باشد و کسی نباید علیه و یا له کاندیدایی کار کند.
کد خبر: ۱۵۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 28 December 2015
به گزارش تابناک قم، احد جمالی در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به سیاست‌های دولت در خصوص انتخابات گفت: مهمترین موضوع اصل مشارکت حداکثری است و وظیفه داریم غایبان را به پای صندوق‌های رای بیاوریم و از سوی دیگر به اصل حاکمیت قانون توجه جدی داشته باشیم.

جمالی تاکید کرد: سالم برگزار شدن انتخابات امر مهمی است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آرای مردم امانت است، بر ماست که تمام تلاش خود را داشته باشیم که از آرای مردم حفاظت کنیم.

وی بیان کرد: اصل انسجام مجریان و ناظران و اصل اقتدار و انسجام سازمانی یکی از اصول اصلی سیاست‌های دولت است که باید مورد توجه و اهتمام باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: یکی از شاخصه‌های دموکراسی تفکیک قواست و مجلس مظهر اراده عمومی است، در نظام جمهوری اسلامی مجلس اختیارات بسیاری دارد که نسبت به دیگر مجالس، مجلس ایران از قدرت بسیاری برخوردار است.

جمالی گفت: در موضوع برجام اگر مجلس عاقلانه برخورد نمی‌کرد مسئله حاد و بحرانی برای کشور ایجاد می‌کرد و این نشان می‌دهد که مجلس ما به چه اندازه قدرت دارد.

وی با اشاره به هیئت اجرایی در استان قم گفت: با بررسی نسبت به استان‌های مختلف، هیئت اجرایی استان هیئت اجرایی خوبی است و افراد متدینی هستند و افراط و تفریط ندارند و جا دارد از آنها و هیئت نظارت قدردانی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اهمیت ایجاد شور انتخاباتی توسط ادارات گفت: این موضوع مورد تاکید است و البته نباید تبلیغ یک جریان و یا فرد خاص باشد و کسی نباید علیه و یا به نفع کاندیدایی کار کند.

جمالی عنوان کرد: در خصوص موضوع امنیتی توجیه و آموزش مدیران و کارکنان امر مهمی است و باید از بروز شایعات جلوگیری کنیم و بدانیم که دشمن ساکت نخواهد ماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مدیران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تا حد امکان مشکلات ارباب رجوع را برطرف کرده و از اقدامات تنش‌زا در ادارات جلوگیری شود.

وی افزود: نظارت بر عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات یک کاندیدای خاص از دیگر مسائلی است که باید مدیران استان به آن اهتمام داشته باشند و بدانند که در صورت مشاهده قطعا برخورد خواهد شد.

جمالی با اشاره به نشریات و مطبوعات مربوط به ادارات گفت: در نشریات نباید تبلیغی برای نامزدها حتی به صورت تبلیغات و رپورتاژ آگهی صورت گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار