تابناک گزارش می‌دهد:
با فرا رسیدن روز پایانی مهلت نام‌نویسی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، استان گمانه‌زنی های سیاسی به حد اعلای خود رسیده است.
کد خبر: ۱۵۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 25 December 2015

به گزارش تابناک از قزوین، فضای سیاسی انتخابات در استان قزوین به حد اعلای خود رسیده و در این ساعات پایانی ثبت‌نام گمانه‌زنی‌ها و همچنین چانه‌زنی‌های سیاسی به بالاترین حد خود رسیده است.

با ثبت نام شیخ قدرت علیخانی در بویین‌زهرا و همچنین اعلام آمادگی فصیحی رامندی به عنوان یک چهره اصولگرا در استان برای حضور در بویین‌زهرا، جریانات اصولگرا در استان از دیروز از تمام توان خود برای ایجاد یک ائتلاف در بویین زهرا و در بین فصیحی رامندی و عباسپور نماینده فعلی بویین زهرا به کار بستند.

اعلام آمادگی فصیح رامندی برای حضور در بویین‌زهرا در فضای مجازی از روز گذشته تا به امروز اعتراضات و حتی حمایت‌های بسیاری را به دنبال داشت اما صبح امروز فرج الله فصیحی در مصاحبه‌ای با شهر مینو انصراف خود را از کاندیداتوری در بویین‌‌زهرا اعلام کرد.

انصراف این چهره اصولگرا موجی از امید را در میان اصولگرایان به راه انداخته و این طیف با این انصراف به روزهای خوش برای آینده استان و انتخابات امیدوار هستند.

در سوی دیگر و در تاکستان رجب رحمانی نماینده اصولگرای تاکستان نیز با حضور در فرمانداری تاکستان کار ثبت نام خود را نهایی کرد.

اما در سوی دیگر میدان و در میان جریان اصلاح‌ظلب شاهد یک برناه ریزی مدون هستیم.

شیخ قدرت علیخانی در شرایطی راهی بویین‌زهرا شد که در تلاش بود از انشقاق میان اصولگرایان که به واسطه حضور عباسپور فصیحی رامندی بود نهایت اسستفاده را داشته باشد اما با کناره‌گیری فصیحی باید منتظر رقابتی نفس‌گیر در این شهرستان بود.

در شهر و حوزه انتخابی قزوین نیز محمد علیخانی فرزند قدرت غلیخانی صبح امروز با حضور در فرمانداری برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد تا با تکمیل ثبت نام ناصر قوامی در روز گذشته در قزوین شاهد تقسیم کار اصلاح‌طلبان باشیم.

در تاکستان نیز چهره سرشناس اصلاح طلب این شهر یعنی امیر طاهرخانی نیز روز گذشته با حضور در تاکستان کار ثبت نام خود را انجام داد و بدین ترتیب با حضور رجب رحمانی نماینده فعلی تاکستان در کارزار انتخابات مجلس شاهد یک رقابت حساس در تاکستان خواهیم بود.

اما چهره‌های مستقل نیز در این چند روز بیار ننشسته اند. با ورود فرخ‌زاد رئیس سابق نظام مهندسی استان به فرمانداری بویین زهرا، افرادی مانند شهریار رحمانی نیز در قزوین ثبت نام کردند.

روزهای آتی برای قزوین روزهای بسیار حساسی است و همه منتظر روشن شدن تکلیف تأیید و یا رد صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار