فرماندار کاشمر:
فرماندار کاشمر با اشاره به جایگاه شخصیتی شهید مدرس و لزوم تبیین آن برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب گفت: زیارتگاه شهید آیت‌الله سید حسن مدرس به منظور توسعه فضا و ارتقای کیفی نیازمند اختصاص اعتبارات ملی است.
کد خبر: ۱۳۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 01 December 2015
مهدی فروزان در آیین هفتاد و هشتمین سالگرد شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس اظهار داشت: توجه به ارتقای کیفی و توسعه فضای زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس، پیش‌بینی اعتبارات خاص در بودجه ملی کشور برای این زیارتگاه از جمله اولویت‌هایی است که در کنار توجه ویژه آستان‌قدس رضوی می‌تواند این مکان معنوی را به قطب فرهنگی و معنوی در خراسان رضوی تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: مدرس به دلیل شخصیت الهی، مرد قدرتمندی بود، چرا که او برای خدا می‌خواست کار کند و در این راه ترس و واهمه‌ای نداشت.

فروزان افزود: شهید مدرس مردی از سلاله ائمه عصمت و طهارت است و همواره در طول عمر خود به مبارزه با ظلم و بیداد می‌پرداخت.

فروزان مدرس را منادی عدالت و ثابت قدم به اعتقاداتش دانست و یادآور شد: ساده‌زیستی، قناعت و دوری از دنیا بخشی از درس‌های زندگی و شخصیت این عالم جلیل‌القدر است، چراکه او زندگی ساده و بی‌تکلف را بر راحت‌طلبی و رفاه ترجیح داد.

وی با تأکید بر اینکه ظلم ستیزی، ایستادگی در مقابل استکبار و استعمار عزت را به همراه می‌آورد، افزود: در این برهه حساس کشور، سرلوحه کار دولت، تیم دیپلماسی و سیاسیون کشور در مقابل خواسته‌های ناحق کشورهای 1+5 و در راستای عزت و اقتدار کشور و خواسته به حق مردم قرار گرفت.

فرماندار کاشمر در پایان با اشاره به اینکه محور قرار دادن رفاه و آسایش مردم و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات آنان، جزء اعتقادات اولیه و اساسی شهید مدرس بود، اظهار کرد: امروز موظف هستیم در راستای شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی این مردم مبارز از ظرفیت‌ها و امکانات موجود بیشترین بهره را بگیریم تا تمام ابعاد شخصیتی شهید مدرس برای همه اقشار به عنوان الگو و سرمشق واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار