معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، از توزیع و عرضه محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در موکب‌های اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 25 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، با اعلام این خبر اظهار كرد: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، آستان قدس رضوی با ساماندهی موکب‌ها، خود را برای ارائه خدمات به زائران حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آماده كرده است.

وی با اشاره به فعالیت فرهنگی این آستان مقدس در اربعین حسینی، بیان كرد: هدف ما این است تا در این مراسم بزرگ معنوی با محوریت مأموریت های فرهنگی، پررنگ‌تر عمل كنیم.

حسینی اظهار كرد: ارائه محصولات فرهنگی با ظرفیت یک میلیون نفر از جمله خدمات فرهنگی است كه در این هیئت‌ها به زائران کربلا عرضه می شود.

وی افزود: تأمین و آماده‌سازی سه دستگاه اشتراک محتوای پیام آفتاب، بارگذاری محتوا در دستگاه‌های وای فای با محوریت امام حسین(ع) و امام رضا(ع) از قبیل تصاویر، محتوای صوتی، کتاب الکترونیکیPDF به چهار زبان عربی، انگلیسی، اردو و آذری و کتب و نرم‌افزارهای موبایلی فارسی و كلیپ از جمله خدمات فرهنگی است كه در این موكب ها به زائران امام حسین(ع) ارائه می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: آستان قدس رضوی آمادگی دارد تا 300 موکب را ساماندهی کند و به آن‌ها خدمات لازم را ارائه دهد، همچنین قرار است آستان قدس رضوی حداقل چهار موکب به فاصله 20 کیلومتر از یکدیگر داشته باشد که یکی از موکب‌ها در مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی(ع) در 13 کیلومتری کربلا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار