رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به رشد 1.5 برابری کمک‌های مردمی مشهد به زائران اربعین، گفت: تا این لحظه 61 دستگاه کامیون و تریلی کمک‌های مردمی از مشهد به عراق ارسال شده است.
کد خبر: ۱۳۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 18 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جعفر دهنوی در گفت‌وگو با فارس از مشارکت بالای مردمی در کمک به زائران پیاده اربعین خبر داد و اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی نقدی دو شماره حساب استانی و ملی اعلام شده که مسئول جمع‌آوری کمک‌های نقدی ملی با سازمان عتبات عالیات کشور بوده و ما متولی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان خراسان رضوی هستیم.

وی با بیان اینکه تا این لحظه 61 دستگاه کامیون و تریلی کمک‌های مردمی از مشهد به عراق ارسال شده است، یادآور شد: این میزان کمک‌های مردمی فقط از مشهد بوده و برخی شهرستان‌ها نظیر سبزوار و کاشمر خودشان به طور مستقیم کمک‌ها را به عراق ارسال می‌کنند.

رئیس سازمان عتبات عالیات خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین نیاز در کمک‌های مردمی قند و چای است، یادآور شد: خوشبختانه آنقدر کمک‌ها بالا بوده که کمبود در تأمین نیاز زائران اربعین نداریم و موضوع در حال حاضر فقط مدیریت این کمک‌ها برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران امام حسین(ع) است.

دهنوی تأکید کرد: برای مراسم اربعین پیش‌بینی ما اعزام و ارسال 80 دستگاه کامیون و تریلی حامل کمک‌های غیرنقدی مردمی بوده که تاکنون همانطور که گفته شد، 61 کامیون به عراق ارسال شده است.

وی با بیان اینکه امسال کمک‌های مردمی به زائران اربعین در قیاس با سال گذشته رشد 1.5 برابری داشته است، تأکید کرد: خوشبختانه در ارسال کمک‌های مردمی در مرز هیچ مشکلی نداریم و انتقال این کمک‌ها از مرز، هیچگونه تشریفات گمرکی ندارد.

رئیس سازمان عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: در حوزه کمک‌های نقدی به زائران اربعین تاکنون بالغ بر 20 میلیون ریال کمک شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار