مسئول بسیج دانش آموزی سپاه تاکستان:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان از اعزام 600نفر از دانش اموزان خواهر تاکستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 28 October 2015
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تاکستان، سجاد حیدری مسئول بسیج دانش آموزی  سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان، در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی خواهران بسیجی گفت: این معاونت امسال نیز همانند سال های گذشته با توکل به خداوند تبارک و تعال و استعانت از ارواح طیبه شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی در نظر دارد اردوهای راهیان نور دانش آموز خواهر دوره دوم متوسطه شهرستان را جهت بازدید از سرزمین های دفاع مقدس  به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام نماید.

حیدری به استقبال خوب دانش آموزان از این اردوها اشاره نمود و افزود: به دلیل این استقبال ظرفیت کاروان ها در کمترین زمان تکمیل گردیده است.

 وی اظهار کرد: این اعزام در طی دو مرحله  در قالب 13 اتوبوس با ظرفیت حدود 600نفر به مناطق جنگی جنوب کشور انجام خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: مرحله اول اعزام  در تاریخ  13/8/94 که به تعداد 4 دستگاه اتوبوس ،2 اتوبوس مربوط به بخش اسفرورین و بخش های ضیاآباد وخرمدشت هم هر کدام 1 اتوبوس و همچنین درمرحله دوم اعزام در تاریخ 18/8/94 به تعداد 9 دستگاه اتوبوس ، مربوط به شهر تاکستان و بخش مرکزی بوده و دانش آموزان به مدت 4 روز در این مناطق مقدس حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان به برگزاری جلسات هماهنگی بین مسئولین ذیربط در این خصوص اشاره نمود و همکاری مسئولین اداره اموزش و پرورش شهرستان را مفید و موثر ارزیابی نمود و ایشان هچنین از زحمات فرماندهی محترم سپاه امام علی (ع) و همکارانشان تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان وی به نحوه ثبت نام دانش اموزان اشاره کرد و متذکرشد: ثبت نام از متقاضیان در دفاتر بسیج دانش اموزی صورت گرفته و متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به این دفاتر مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار