مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان برنامه‌های این سازمان را در اربعین تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 27 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان برنامه‌های این سازمان را در اربعین تشریح کرد.

«عبدالمالک شنبه‌زاده» در نشست بررسی برنامه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای اربعین حسینی اظهار کرد: در این ایام موکب بزرگ اربعین حسینی در کمپ گردشگری شهرستان مرزی مهران ایجاد می‌شود.

وی با بیان این‌که این موکب دو هفته مانده به اربعین حسینی برپا می‌شود و مدیریت آن بر عهده اداره‌ی میراث‌فرهنگی شهرستان مهران است، تصریح کرد: امکانات و اقدامات لازم در طول ایام اربعین به‌منظور حضور باشکوه و ماندگار زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) فراهم و انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام هم‌چنین از راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و تبلیغاتی با همکاری بخش خصوصی در شهرستان مرزی مهران خبر داد و گفت: ایستگاه صلواتی و تبلیغاتی یک هفته مانده به اربعین حسینی برپا می‌شود و ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌های چرداول، ایوان، دهلران و مهران باید در زمینه برگزاری این ایستگاه همکاری و هماهنگی لازم را انجام دهند.

پارسال، یک‌میلیون و 500 هزار زائر اباعبدالله الحسین از طریق مرز بین‌المللی مهران راهی عتبات عالیات عراق شدند و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از دو میلیون نفر از این مرز راهی عراق شوند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار