قائم مقام حزب موتلفه در قزوین گفت:
قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین در آستانه انتخابات نمایندگی مجلس گفت: اگرچه هنوز مدت زیادی تا زمان تبلیغات انتخابات مجلس باقی مانده است اما باید توجه کرد که نمایندگان کنونی باید به وظایف روزمره شان عمل کنند.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 22 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین، صفت الله صالحی در گفت و گو با خبرنگار تابناک با اشاره به برخی از گمانه زنی ها در خصوص تبلیغات زود هنگام کاندیداهای انتخابات مجلس بیان کرد: بسیاری از نمایندگان که امروز درکشور فعالیت می کنند و احتمال کاندیدا شدن آن ها برای دور بعد وجود دارد در حال حاضر به فعالیت های روزمره و وظایف نمایندگیشان عمل می کنند در حالی است که عده ای این فعالیت ها را انتخابات زود هنگام می دانند.

وی خاطر نشان کرد: هنوز مدت زیادی تا زمان مجاز تبلیغات مانده است و این بی انصافی است که انتظار داشته باشیم نمایندگان کنونی بخش قابل توجهی از فعالیت های خود را به بهانه این که تبلیغات محسوب نشود تعطیل کنند.

قائم مقام حزب موتلفه در قزوین اعلام کرد: حضور نمایندگان کنونی مجلس در برنامه ها، افتتاحیه ها و بسیاری از بخش های دیگر وظایف این افراد است وتفاوتی هم ندارد که از چه گروه و حزبی باشند اما این مهم است که نزدیک بودن انتخابات را بهانه ای برای ایراد گرفتن به نمایندگان قرار ندهیم.

صفت الله صالحی گفت: در حال حاضر صحبت های فراوانی در خصوص تبلیغات زود هنگام در قزوین مطرح است در حالی که تا کنون هیچ فعالیت خاص تبلیغاتی مشهودی در استان مشاهده نشده است البته برخی از کاندیداهای احتمالی درحال فراهم کردن شرایط شان هستند که ربطی به تبلیغات ندارد.

وی در پایان از مسئولین خواست تا با توجه به این نکات بی اعتمادی را در بین مردم ایجاد نکنند چرا که درست نیست مردم انجام وظایف کاندیداها رابه حساب تبلیغات زود هنگام بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار