مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به شدت بارندگی در مناطق کوهستانی استان قزوین بعد از ظهر امروز احتمال سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌های قزوین وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 17 October 2015
آرش بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از قزوین، با اشاره به این نکته که شاهد بارش ناپایدار باران در استان قزوین هستیم، اظهار داشت: از صبح امروز شاهد بارش ناپایدار در سراسر استان قزوین هستیم که این بارش تا ساعات پایانی امشب ادامه دارد.

وی با بیان این مطلب که بارش باران در استان قزوین امشب نیز ادامه‌دار است، افزود: با توجه به شدت بارندگی در مناطق کوهستانی استان قزوین بعد از ظهر امروز احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های قزوین وجود دارد.‌

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به وضعیت هوا استان قزوین در ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) بیان کرد: بارش ناپایدار باران در استان قزوین محدود به امروز بوده و از فردا هوای استان قزوین پایدار است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مناطق کوهستانی و گردنه‌های استان قزوین پدیده مه‌ گرفتگی و کاهش دید را شاهد هستیم و از این رو عبور و مرور در این محورها باید با احتیاط صورت گیرد.

بهاروند تاکید کرد: روز چهارشنبه نیز احتمال بارش ناپایدار و افزایش بارندگی در پاره‌ای از مناطق رگبار و رعده برق در استان قزوین وجود دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار