رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: ۱۱۲ واحد فناور تحت حمایت مرکز رشد آی.سی.تی است که از میان این واحدها، ۱۵ واحد موفق شده‌اند گرید دانش‌بنیان را دریافت کنند.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 30 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سیامک آزادی، رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، اظهار کرد: پارک علم و فناوری کرمانشاه موفق به کسب مقام نخست دریافت گرند رشد حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور شد.

وی با بیان اینکه گرند رشد حمایت مالی است که پارک علم و فناوری فاوا با همکاری پارک‌های علم و فناوری منتخب کشور برگزار می‌کند، ادامه داد: در این گرند شرکت‌هایی که در حوزه مرکز رشد آی.سی.تی فعال و مستقر و همچنین عضو شبکه توسعه دیجیتال کشور هستند، با تبدیل محصول اولیه به محصولات توسعه یافته شوند موفق به دریافت این گرند می‌شوند.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه افزود: تقویت سطح همکاری پارک‌های علم و فناوری، توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، توسعه کسب‌وکارهای نوپا در حوزه آی.سی.تی و ارتقا سطح تکنولوژی فناوری از جمله اهداف گرند رشد است.

وی تصریح کرد : ۱۱۲ واحد فناور تحت حمایت مرکز رشد آی.سی.تی است  که این واحدها در زمینه‌های برق و الکترونیک، نرم‌افزار، هوشمندسازی، گیم و انیمیشن و اینترنت اشیاء فعالیت می‌کنند و از میان این واحدها، ۱۵ واحد موفق شده‌اند گرید دانش‌بنیان را دریافت کنند.

آزادی خاطرنشان کرد: واحدهای فناور مرکز رشد ict زمینه اشتغالزایی بیشتر از ۷۰۰ نفر را فراهم کرده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار