یادواره سرداران و پنج شهید گمنام دانشگاه یزد دوشنبه شب با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولان در مسجد این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ 30 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، در این یادواره که جمعی از خانواده‌های شهیدان نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام مهدی یادگاری از مدرسان حوزه و دانشگاه به تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان گفت: تلاس برای احیاء آرمان‌های شهیدان با برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌ها نقش موثری در انتقال آنها به نسل جوان دارد.

وی اظهار کرد: دانشگاهیان باید در قالب جهاد تبیین مروج آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی باشند و ماموریت خود را با جدیت در مراکز آموزش عالی انجام دهند، زیرا همه در قبال شهدا مسئولیت داریم.

یادگاری در خصوص تهدید نرم و توطئه فرهنگی و ترکیبی دشمنان نیز گفت: یکی از راه‌های مهم برای شکست دادن برنامه های دشمنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حرکت در مسیر اهداف و آرمان الهی آنهاست و باید در این ارتباط دانشگاه پیشگام باشد.

همچنین سردار عبدالفتاح اهوازیان از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس برخی از ایثارها و جانفشانی های شهیدان را روایت کرد، ذکر مصائب اهل بیت (ع) و برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب و چند برنامه فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های فرهنگی این یادواره بود

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار