اتاق اصناف مرکز استان قزوین با صدور بیانیه ای، اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ 31 January 2023

به گزارش تابناک قزوین، اتاق اصناف مرکز استان قزوین با صدور بیانیه ای، اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

اقدام سخیف پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی مغایر با قواعد حقوق بین الملل و تبلوری از خشم کینه و بغض کشورهای غربی علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشرو در مبارزه با تروریسم به ویژه داعش در منطقه بوده و اگر رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سردار همدانی و نیروهای جان برکف این نهاد مردمی نبود این روزها اروپایی‌ها به جای بررسی تروریستی خواندن سپاه، می بایستی همچون گذشته شاهد عملیات‌های خرابکارانه و تروریستی این گروه تکفیری در خاک کشور شان بودند.

مردم مسلمان ایران و آحاد ملت‌های آزادیخواه و حق طلب جهان به خوبی می‌دانند که ژست های حقوق بشری کشورهای غربی دستاویزی برای دستیابی آنها به اهداف استثماری و استعماری در کشورهای دیگر است.

بر این اساس اتاق اصناف مرکز استان قزوین ضمن محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا، اعلام می دارد با حمایت کامل از جان برکفان و دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کنار مردم ایران اسلامی، قدردان خدمات و تلاش های سپاه پاسداران در استقرار امنیت و رفاه و آسایش ملت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار