معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قزوین گفت: با توجه به استقرار پلیس راهور در برخی نقاط قزوین در کانکس، پلیس راهور به ۴ ایستگاه نیاز دارد که باید برای آن ساختمان احداث شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ 02 January 2023

به گزارش تابناک قزوین، عباس افلاطونی در جلسه کمیته امنیتی انتظامی شهرستان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: حضور نیروهای پلیس راهور در سطح شهر تأثیر بسزایی در تسهیل مشکلات ترافیکی دارد از این رو استقرار ایستگاه پلیس راهور در مناطق مختلف شهری باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: ایجاد امنیت نیازمند تأمین زیرساخت‌های لازم است؛ به منظور ارتقا امنیت ترافیکی شهر، ساخت و تجهیز ایستگاه پلیس راهور باید در دستور کار قرار بگیرد؛ با راه اندازی ساختمان پلیس راهور فضای مناسبی برای رانندگان و مراجعه‌کنندگان ایجاد و رسیدگی به امور مردم تسهیل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قزوین اظهار کرد: پلیس راهور خادم ملت است و به مردم خدمات ارائه می‌دهد بنابراین ضروری است فضایی در خور شأن به آن اختصاص داده شود، فلسفه وجودی دستگاه‌های خدمات‌رسان تکریم مردم است و رضایت عمومی مهمترین پشتوانه اجرای سیاست‌های دولت است؛ هم اکنون برخی از نقاط شهر پلیس راهور در کانکس مستقر است در واقع پلیس راهور به ۴ ایستگاه نیاز دارد که باید ساماندهی و ساختمان احداث شود.

افلاطونی خاطرنشان کرد: طبقه مصوبه جلسه کمیته امنیتی مقرر شد شهرداری قزوین در مناطق دوراه همدان و ولیعصر و اداره راه و شهرسازی شهرستان قزوین در مناطق مینودر و پونک و ملاصدرا زمین مناسب برای استقرار ساختمان پلیس راهور در نظر بگیرند، جانمایی این زمین‌ها هم باید با نگاهی آینده‌نگرانه باشد تا در آینده دچار مشکل نشویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قزوین یادآور شد: بعد از شناسایی زمین‌ها مسئله تأمین اعتبار و ساخت ساختمان بررسی می‌شود، همچنین اگر شهرداری یا راه و شهرسازی در این مناطق ساختمان دارای استحکام دارد می‌توان آن را به جای زمین در اختیار پلیس راهور قرار دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار