معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ؛
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : شرکت‌های بزرگ و توانمندی که در بخش سرمایه گذاری فعال هستند و در بخش‌های صنعت و معدن فعالیت دارند در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته سرمایه‌گذاری انجام دهند و در همین راستا بسته‌های سرمایه گذاری لازم به صورت ویژه در اختیار استان ایلام نیز قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 08 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی رسولیان افزود : بر اساس ظرفیت‌ها و شرایطی که در مناطق مختلف کشور وجود دارد، شرایط واگذاری حداقلی اراضی صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با جاهای دیگر تفاوت معنا داری خواهد داشت و مشوق‌های بیشتری را برای سرمایه گذاری در مناطق محروم در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت : بخشی از بسته سرمایه گذاری جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده است و بخشی دیگر نیز در حال نهایی شدن است که در این بسته نیز آمایش سرزمینی و توازن صنعتی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

رسولیان ادامه داد : نگاه دولت سیزدهم و رئیس جمهور موضوع تولید و اشتغال است و اگر این مهم محقق شود رفاه، اشتغال و توسعه را به دنبال دارد.

وی گفت : در دولت سیزدهم ۲۲٠٠ واحد صنعتی راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور احیا شده است.

رسولیان مطرح کرد : الکترونیکی شدن فرآیندها برای کاهش بروکراسی اداری به خوبی در دستور کار مجموعه وزارت صمت قرار گرفته است، واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز اکنون به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و فضای شفافی به وجود آمده است.

وی ادامه داد :هدف اصلی الکترونیکی شدن فرآیندها و شفاف سازی‌ها علاوه بر ایجاد عدالت، دسترسی مردم به خدمات دولت در حوزه صنعت، معدن و تجارت است. این شفاف سازی‌ها در قیمت‌ها تولیدات و کالاها نیز تأثیر گذاشته و برخی از قیمت‌ها متناسب با نرخ تورم کنترل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار