طراحی احیای باغ ۳۳ هکتاری با مبلغ قرارداد ۳۵۰ میلیون تومان پس از گذشت یک سال به اتمام رسید و مورد تایید میراث فرهنگی استان مازندران قرار گرفت و برای تایید نهایی به شورای فنی وزارت میراث فرهنگی ارسال شد
کد خبر: ۱۰۸۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷ 08 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، طلسم احیای باغ ۳۳ هکتاری و بازگشایی کنار گذر قائمیه شکسته شد

شهردار رامسر از استارت احیای باغ ۳۳ هکتاری و بازگشایی کنار گذر قائمیه در دهه مبارک فجر امسال  خبر داد

علی امینی شاد در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: پیرو پیگیریهای صورت گرفته در سال گذشته، برای طراحی جهت احیای باغ ۳۳ هکتاری رامسر طی مناقصه ای با همکاری سازمان میراث فرهنگی، شرکتی را برنده مناقصه طراحی، احیا، مرمت و ساماندهی باغ اعلام کردیم و شرکت مورد نظر با آغاز طراحی در مرحله اول آسیب های باغ را شناسایی و به شهرداری اعلام کرد.

وی افزود: طراحی احیای باغ ۳۳ هکتاری با مبلغ قرارداد ۳۵۰ میلیون تومان پس از گذشت یک سال به اتمام رسید و مورد تایید میراث فرهنگی استان مازندران قرار گرفت و برای  تایید نهایی به شورای فنی  وزارت میراث فرهنگی ارسال شد.

شهردار رامسر با بیان اینکه برای اجرا فاز اول  طراحی احیای باغ ۳۳ هکتاری، جزئیات از مشاور اخذ شد و انشاالله در هفته آینده با مصوبه شورای اسلامی شهر برای انتخاب پیمانکار  ظرف ده روز آینده ثبت ستاد و مناقصه برگزار خواهد شد.

امینی شاد خاطر نشان کرد: در یک ماه آینده شرکت پیمانکاری که برنده مناقصه فاز یک ساماندهی باغ ۳۳ هکتاری بوده را معرفی خواهیم کرد و در دهه مبارک فجر کلنگ زنی فاز اول احیای باغ ۳۳ هکتاری انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در عملیات بازگشایی خیابان ۱۶ متری قائمیه سال‌ها تملک دو قطعه باقی مانده بود و با پشتیبانی و  همت شورای اسلامی شهر در اوایل سال جاری یک قطعه آن بالغ بر ۵ میلیارد تومان تملک شد‌.

وی در ادامه افزود: یک قطعه عرصه و عیان با توجه به پیگیری ها و جلسات متعدد متاسفانه توافق صورت نگرفت و بدلیل حساسیت موضوع ،برای سبک کردن ترافیک در شریانهای اصلی شهر  به ناچار از قوه قهریه استفاده کردیم و چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با هماهنگی مراجع ذیصلاح به حساب اداره ثبت واریز و فرایند قانونی تملک آغاز شد و مهلت برای تخلیه ابلاغ شد.

شهردار رامسر گفت: انشاالله در دهه مبارک فجر شاهد بازگشایی خیابان  قائمیه خواهیم بود که همزمان نیز زیر سازی و آسفالت خیابان، جدول گذاری و پیاده روسازی در دستور کار قرار گرفته و در مرحله مناقصه قرار دارد که در دهه فجر پس از گذشت هشت سال شاهد بازگشایی آن خواهیم بود.

وی افزود: از شورای اسلامی شهر که پشتیبان  فعالیت ها بالاخص  عمرانی بوده و مجموعه عزیزانم در شهرداری و  از مردم نجیب و  سخاوتمند رامسر که با صبوری فعالیت ها را با درک بالا   تحمل می‌کنند کمال تقدیر و تشکر را دارم و قدردان نگاهشان هستم.

وی در پایان یاد آور شد: شهرداری نهادی عمومی و غیر دولتیست و تمام هزینه ها ی صورت گرفته از مشارکت اختیاری و اجباری مردم بوده یعنی مستقیم توسط شهرداری صورت گرفته که مردم همیشه بهترین و مطمئن ترین پشتیبانند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار