معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله به دست نیرو‌های امنیتی در شهرستان فیروزآباد را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 08 December 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ کاووس محمدی گفت: عصر روز یازدهم آذر ماه سال جاری مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف یک جسد در اطراف ترمینال مسافربری این شهرستان مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

او گفت: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که جسد پیدا شده متعلق به نوجوان ۱۶ ساله بنام (ایلیاد رحمانی) می‌باشد که با حضور عوامل اورژانس و اعلام نظر پزشکی قانونی، ۳ساعت از فوت وی گذشته بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با اشاره به پیدا شدن مقادیری بسته‌های قرص در اطراف جسد، گفت: بنا به اعلام پزشکی قانونی هیچگونه آثار ضرب و شتم و جراحتی بر روی جسد وجود نداشته و با توجه به مستندات موجود، احتمال خودکشی وی متصور است.

سرهنگ محمدی گفت: همچنین خانواده این نوجوان، روز قبل از وقوع این حادثه با مراجعه به کلانتری محل، اعلام می‌کنند که پسرشان چند ساعت از منزل خارج شده و قصد خودکشی دارد که پرونده فقدانی وی در کلانتری نیز در همان زمان تشکیل و تحت بررسی قرار می‌گیرد.

او با اشاره به پخش اخباری مبنی بر کشته شدن این نوجوان ۱۶ ساله به دست نیرو‌های امنیتی در فضای مجازی، ضمن تکذیب کردن این اخبار جعلی، گفت: با شایعه سازان و افرادی که با انتشار اینگونه اخبار جعلی باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، برخورد قانونی خواهد شد.

او از شهروندان خواست اخبار درست و موثق را فقط از منابع رسمی دریافت کرده و به شایعات و اخبار جعلی منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار