معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد:
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت:قریب به ۲۰ درصد دانش آموزان متوسطه دوم در هنرستانها مَشغول تحصیل هستند‌.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ 07 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی محمدی زاده در کارگاه توجیهی مدیران هنرستانهای شهرستان بویراحمد با تشریح فعالیتهای آموزشی در آموزش و پرورش بویراحمد گفت: ارتقا کیفی آموزشهای مهارتی هنرستانها و توسعه و تجهیز آنان‌ از رویکردهای مهم آموزش وپرورش شهرستان خواهد بود.

محمدی زاده با بیان اینکه در پذیرش هنرجو در سال تحصیلی جاري شاهد رشد ۸ درصدی ثبت نام هنرجویان در هنرستانهای شهرستان بویراحمد بودیم گفت: هم اکنون ۲۴۷۱ نفر در ۲۰ هنرستان شهرستان بویراحمد مشغول به تحصیل هستند که قریب به ۵۰۰ هنرآموز کار آموزش آنان را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش بر تقویت روحیه کارآفرینی و کسب شایستگی‌های حرفه‌ای دانش آموزان تاثیرات چشمگیری دارد خاطرنشان کرد: آموزش علم همراه با مهارت، باعث تقویت روحیه امید، اعتماد به نفس و افزایش انگیزش هنرجویان برای تحصیل در هنرستانها می گردد. 

   معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ضمن تشکر از اقدامات و فعالیتهای خوب کارشناس مسئول فنی وحرفه ای شهرستان بویراحمد از مدیران هنرستان خواست بر اساس اولویت نیازمندیها و پیشنهادات خویش را برای پیگیری به واحد فنی وحرفه ای آموزش وپرورش ارسال نمایند.

محمدی زاده بر توجه به ارتقاء کیفی آموزش، تربیت دینی دانش آموزان و ایجاد انگیزه و امید در هنرجویان تاکید کرد.

وی در پایان از حضور مدیرکل ،معاون آموزش متوسطه ،رئیس اداره فنی وحرفه ای و کارشناسان اداره کل در جلسه توجیهی مدیران هنرستانهای شهرستان بویراحمد تشکر وقدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار