ساختمان مرکز اشتغال زایی بهزیستی شهرستان اندیکا به همت سازمان آب و برق خوزستان و سد و نیروگاه شهید عباسپور افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ 07 December 2022

به گزارش شبکه خبری سازمان آب وبرق خوزستان، به همت مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان، مدیر عامل و پرسنل سد و نیروگاه شهید عباسپور ساختمان اشتغالزایی بهزیستی شهرستان اندیکا  در راستای رسالت اجتماعی و ارائه خدمات به قشر کم برخوردار تحت پوشش بهزیستی با حضور نماینده شهرستان اندیکا در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل بهزیستی استان خوزستان ، امام جمعه ، فرماندار ، مدیر عامل سد و نیروگاه شهید عباسپور ، جمعی از مدیران و مسئولین محلی و با استقبال پرشور مردم این شهرستان افتتاح شد.

این مجموعه در بخش آبژدان شهرستان اندیکا در زمینی اهدایی توسط یکی از خیران به مساحت 560 متر احداث  گردید و زمینه آموزش برای اشتغال زایی 700 نفر را فراهم نموده است .

علیرضا ورناصری نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری سازمان آب و برق خوزستان در افتتاح این مجموعه گفت: عملکرد مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و سد شهید عباسپور در بازسازی مجموعه ساختمان بهزیستی پس از 27 سال قابل تقدیر می باشد و ثابت شد که با هم افزایی دستگاه ها می شود اقدامات بزرگی را رقم زد.

امرالله نوذری فرماندار شهرستان اندیکا نیز ضمن تقدیر از مدیران عامل سازمان آب و برق خوزستان و سد و نیروگاه شهید عباسپور در بازسازی ساختمان اشتغالزایی بهزیستی ، خدمت رسانی به مردم را از بهترین عبادات معرفی کرد.

در ادامه این مراسم فرزاد جونعلی وند مدیر عامل سد و نیروگاه شهید عباسپور خدمت رسانی به طبقات محروم را وظیفه همه افراد و دستگاه ها عنوان و بیان کرد: با حمایت مهندس صدریان فر مدیر عامل سازمان آب وبرق خوزستان توانستیم این مجموعه را در مدت دو ماه و 500 ساعت کار مفید با کمترین هزینه ممکن به مرحله افتتاح برسانیم تا مددجویان تحت پوشش بهزیستی با کسب مهارت های شغلی بتوانند زندگی بهتری را برای خود فراهم کنند.

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار