آشپزخانه یادمان شهید علی هاشمی که توسط پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و حمایت مدیریت ارشد این شرکت احداث شده است، سه شنبه 15 آذر با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 07 December 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سرپرست این شرکت خدمت به مردم را ماموریتی دانست که از سوی شهدا، به عنوان میراثی گرانبها و مسئولیتی خطیر به خدمتگزاران نظام سپرده شده است، بنابراین باید در این مسیر دقت کرد و در کنار انجام وظیفه ی سازمانی، تلاش نمود تا با ارائه خدمات عام المنفعه، لبخند ملکوتی شهدا را دریافت و دل مردم را شاد کرد.

مهندس ناصری افزود: ما همواره در کنار تلاش برای تحقق رسالت سازمان یعنی تولید نفت و گاز به عنوان یک ثروت ملی و پیش برنده ی اقتصاد کشور، مسئولیت های اجتماعی را نیز در اولویت قرار داده ایم و اقدامات مهمی را در عرصه عمران، فرهنگ، آموزش و بهداشت مناطق همجوار تاسیسات فرآیندی به انجام رسانده ایم، اما این خدمت، در نقطه ی صفر مرزی برای رفاه زوار یادمان شهدای هور، توفیق بزرگی است که خوشبختانه نصیب کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون شد.

سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تقدیر از دست اندرکاران پروژه مذکور، خودباوری و استفاده از تجارب و ایده های سازنده سربازان امام (ره) در دوران دفاع مقدس را دلیل اصلی امنیت و پیشرفت کشور در دوران بعد از جنگ تحمیلی برشمرد و گفت: دستاوردهای ما در حوزه ی فناوری به ویژه در صنعت نفت از برکات شهداست، چراکه آنها با رویکرد ادای تکلیف شرعی و تبعیت از امام(ره) برای حراست از کشور پا به میدان نبرد گذاشتند و در سایه امنیت امروز، جوانان ما توانسته اند هر آنچه که نیاز دارند را بومی سازی کنند.

وی همچنین تاکید کرد که کارهای عمرانی باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد تا مردم بدانند این کار، فراتر از یک وظیفه سازمانی است.

در پایان از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون که در احداث پروژه مشارکت داشته اند، تقدیر شد.

شایان ذکر است این آشپزخانه در تابستان سال جاری و صرف هزینه ای معادل 2 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث و پس از آئین افتتاحیه، در اختیار زوار محترم قرار گرفت.  

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار