استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : سال جاری ۱۱ میلیارد تومان برای زیرساخت پارک علم و فناوری و احداث نمایشگاه محصولات فناری و ۵۰۰ میلیون تومان برای بخش پژوهش و فناوری پارک اختصاص یافت
کد خبر: ۱۰۸۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 08 December 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا مطرح کرد : علم و پژوهش پیشران فناوری، تولید و اشتغال است و برای تقویت حوزه تحقیق و پژوهش، اعتبارات جزیره‌ای دستگاه‌ها به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال تجمیع و متمرکز شده است‌.

وی گفت : 12 اولویت پروژه پژوهشی و تحقیقاتی در شورای برنامه ریزی در استان مشخص شده که از این تعداد حدود ۶ پروژه تحقیقاتی و پژوهشی شاخص مورد نیاز دستگاه ها با هدف تولید ثروت و اشتغال زایی برای استان انتخاب می شود.

بهرام نیا ادامه داد : توسعه و تقویت زیرساخت ها، تامین سرمایه و پرداخت تسهیلات به محققان و نخبگان استان باید یک اولویت مهم مسوولان باشد، زیرا ایلام با استفاده از توانایی و ایده پردازی نیروهای نخبه توان تولید ثروت را دارد.

بهرام نیا ادامه داد : امروز در دنیا صادارات چمدانی محصولات فناورانه با ارزآوری زیاد، حرف اول را می زند و نخبگان استان ایلام با توجه به وجود مرز مهران باید به سمت تولید محصولات فناورمحور با هدف صارات باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار