فعالان گل و گیاه در نمایشگاه بین المللی فارس گرد هم آمدند.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 07 December 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: هفدهمین نمایشگاه گلخانه، باغبانی، گل و گیاه و تجهیزات وابسته به همراه هفدهمین نمایشگاه گیاهان دارویی در محل دائمی نمایشگا‌های بین المللی فارس اغاز به کار کرد.

فرهادی با بیان این که بیش از ۱۱۵ شرکت تولیدی در حوزه گل و گیاه و گلخانه در سایت نمایشگاهی فارس حضور دارند افزود: این نمایشگاه را شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس برای فراهم کردن بستری برای معرفی آخرین دستاورد‌های فنی و علمی و روش‌های نوین کشت، نگهداری و برداشت همراه با تبادل اطلاعات و تجربیات و بازاریابی بین تولیدکنندگان، متخصصین و بهره برداران برپا کرده است.
او ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه؛ کلاس‌های آموزشی در سالن بهار با هدف آموزش آخرین روش‌های پرورش گل و گیاه و افزایش بهره وری باغات و همچنین توسعه گلخانه‌ها برای تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: شرکت کنندگان از استان‌های فارس، یزد، تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، خوزستان، مرکزی، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قم، همدان، کرمان و خراسان رضوی هستند.
فرهادی افزود: این دو نمایشگاه با مساحت ده هزار مربع در سالن‌های حافظ، نرگس و سرو برگزار می‌شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: علاقه مندان می‌توانند پس از دریافت بلیت بازدید از وبگاه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

برچسب ها: نمایشگاه ، گل و گیاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار