استاندار کهگیلویه وبویراحمد در روز پایانی و اختتامیه از نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار مراکز دانشگاهی، دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ 07 December 2022






به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این نمایشگاه که دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند،۲۳ شرکت در قالب ۶۶ غرفه محصولات خود را به نمایش گذاشته است.
هفته پژوهش امسال از ۱۲ آذر آغاز و تا ۱۸ این ماه ادامه دارد و در این مدت، سه روز آن به نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار می‌پردازد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه از نزدیک آخرین دستاورد‌های پژوهشی استان را مورد توجه قرار داد.
دکترسیدعلی احمدزاده، با تبریک هفته پژوهش به جامعه پژوهشگران استان پژوهش و فنآوری را مسیر اصلی و زیربنای توسعه دانست و بر تقویت زیرساخت‌های پژوهشی، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و فناوری این استان تاکید کرد.
استاندار ابراز داشت: پژوهش و پژوهشگران باید همواره مورد توجه و حمایت متولیان امر و مسئولان اجرایی استان باشند و فعالیت‌های پژوهشی باید براساس نیاز استان بوده و شتاب بیشتری داشته باشد.
دکتر احمدزاده، هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن ایده‌های دانش بنیان، دستاورد‌های پژوهشگران و محققین دانست و تصریح کرد: آسیب شناسی و شناخت مشکلات حوزه پژوهش استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.
استاندار بر شناسایی محققان و پژوهشگران، مدیریت‌ها و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی و بهره گیری از ایده‌های پژوهشگران تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های دانش بنیان، پژوهشی و فناوری پایه علمی دارند و سرآغاز و مسیری برای توسعه است و باید همه جانبه مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.
احمدزاده تاکید کرد: نمایشگاه هفته پژوهش استان به لحاظ کمی و کیفی از شرایط خوبی برخوردار است و بیانگر، استعدادها، خلاقیت و توانایی علمی نخبگان استان است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: مشکلات حوزه پژوهش و پژوهشگران شناسایی و مورد رسیدگی قرار گیرند.

توضیحات رئیس پارک علم و فناوری در مورد برگزاری نمایشگاه / چرا شرکت زربند غایب بود؟

 
گزارش تصویری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار