معاون پژوهش برنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد:
معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1800 نفر از فرهنگیان در طرح اقدام پژوهشی شرکت کردند.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 07 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش در یاسوج گفت: کسب علوم مختلف و دست یافتن به قله‌های علمی تنها در سایه تحقیق و پژوهش محقق می‌شود .

وی با بیان اینکه در مسیر تحصیل علم ، اگر راه علمی بر مبنای پژوهش و تحقیق انتخاب شود شاهد شکوفایی استعدادها و توانمندی دانش آموزان خواهیم بود خاطرنشان کرد: از معلمین عزیز انتظار می رود برای پژوهش محور بار آوردن دانش آموزان بیش از گذشته تلاش کنند.

سبحان نژاد، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن‌آوری را بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه نقطه عطفی برای نمایش توان و ظرفیت پژوهشگران در آموزش وپرورش ، دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی است و فرصت مغتنمی است تا جوانان نخبه و مستعد و صاحبان ایده، دستاوردهای پژوهشی خود را به جامعه مخاطب عرضه کنند و همچنین فرصتی طلایی برای همه سرمایه‌گذاران و بخش صنعت کشور است.

 

وی گفت: خوشبختانه فرهنگیان و دانش آموزان استان کهگیلویه وبویراحمد در یکسال گذشته در بخش پژوهش فعالیتهای قابل توجهی داشته اند که منجر به کسب رتبه های خوبی در سطح ملی شده اند.

معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از تالیف 205 کتاب توسط فرهنگیان استان در یک سال گذشته خبرداد و گفت: 1650 مقاله علمی وپژوهشی در همایش ها و کنفرانس ها توسط فرهنگیان و 175 مقاله توسط دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در یکسال گذشته ارائه شده است که اکثرا کاربردی بوده است.

وی افزود: 835 نفر از دانش آموزان استان نیز در جشنواره های پژوهش محور از قبیل جشنواره های جابربن حیان ،خوارزمی و پرسش مهر نیز شرکت داشته اند.

وی در پایان هفته پژوهش را فرصتی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با مقوله مهم پژوهش و تحقیق عنوان کرد وگفت: امر پژوهش و حل مساله باید از سال های نخست تحصیل آغاز شود تا شاهد تقویت نگرش، دانش و مهارت پژوهشی در بین دانش آموزان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار