رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: محدودیت تردد به منظور کاهش بار ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال از امروز چهارشنبه ۱۶ آذرماه تا روز جمعه هفته جاری اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 07 December 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز و فردا پنجشنبه ( ۱۶ و ۱۷ آذر ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روزها از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۸ آذر ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز تا پایان تخلیه ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

کرمی گفت: توجه به بارش برف در محورهای مختلف این استان ، همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در جاده های کوهستانی الزامی است و به مسافرانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی البرز را دارند توصیه می شود در صورتی که ضرورتی ندارد سفرخود را به زمان دیگر موکول کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده های البرز ، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی ، تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن و زنجیر چرخ مجهز کنند.

رییس پلیس راه البرز تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است .

کرمی افزود: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان البرز مستقر شده اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار