فرماندار ساوجبلاغ:
محمدرضا البرزی گفت: ایستگاه تقلیل فشار گاز در فاز ۴ مهستان افتتاح شد در غیر این صورت امسال ۵ هزار واحد مسکونی مهستان با افت و قطعی فشار گاز مواجه می شدند.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 04 December 2022
به گزارش «تابناک البرز» فرماندار ساوجبلاغ گفت: شهر جدید مهستان در ساوجبلاغ جمعیتی ۱۱۰ هزار نفری را در خود جای داده است.
مجمدرضا البرزی افزود: زیرساخت ها از سال های قبل، آنگونه که باید شکل نگرفته است لذا کارگروهی فنی – تخصصی با عنوان بررسی و تامین نیازهای مهستان تشکیل شد.
وی اظهار داشت: کارگروه مذکور هفته گذشته دهمین جلسه خود را برگزار کرد و ۴۰ مدیر از دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ در آن حضور پیدا کردند.
البرزی تصریح کرد: مردم شهر جدید مهستان اطمینان داشته باشند که به گونه ای شورای ادارای ساوجبلاغ را برای مهستان شکل دادیم تا مشکلات آنها رفع شود.
وی گفت: در کارگروه مهستان، ۵ کمیته فنی – تخصصی با عضویت ۶ اداره در هر کمیته حضور دارند و درمانگاه شبانه روزی دولتی در همین قالب برای مردم افتتاح شد.
البرزی افزود: عمده روشنایی های میادین و معابر شهر جدید مهستان که پیش از این در خاموشی به سر می برد با همراهی برق منطقه ای ساوجبلاغ برطرف شد.
وی اظهار داشت: ایستگاه تقلیل فشار گاز در فاز ۴ مهستان افتتاح شد در غیر این صورت امسال ۵ هزار واحد مسکونی مهستان با افت و قطعی فشار گاز مواجه می شدند.
البرزی ادامه داد: ۵ مدرسه در قالب آموزشگاه هایی که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند در تابستان سال جاری افتتاح شد تا تراکم دانش آموزی به حداقل برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار