مدیر داخلی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز از اعزام میثم پیرفلک یکی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه به تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ 03 December 2022

به گزارش ایرنا دکتر جواد شریعتی روز شنبه در این باره به خبرنگاران بیان کرد: میثم پیرفلک یکی از مجروحان حادثه تروریستی شهرستان ایذه، به منظور ادامه روند درمان به یکی از بیمارستان‌ های استان تهران اعزام شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت فعلی میثم پیرفلک و بنا به درخواست خانواده وی، این مجروح برای ادامه روند درمان خود به تهران منتقل شد.

سه نفر از مجروحان حادثه ایذه در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند

مدیر داخلی بیمارستان گلستان با بیان اینکه در مجموع سه مجروح حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان بستری هستند گفت: یکی از آنها در بخش آی سی یو بستری بوده و ۲ نفر دیگر در بخش های اورولوژی و جراحی عروق بستری و تحت درمان هستند.

پیش از این دکتر داوود شلیل احمدی رییس بیمارستان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی میثم پیرفلک(پدر کیان پیرفلک)، بیان کرده بود که وی از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در بخش مگا آی سی یو ۲ بیمارستان گلستان بستری است.

رییس مرکز درمانی گلستان همچنین گفته بود که عمل‌های اصلی این بیمار که شامل عمل جراحی عروق و جراحی اعصاب بود در روزهای قبل انجام شده است، ولی به خاطر حجم آسیب ناشی از اصابت گلوله به بافت‌ها و استخوان‌ها، این بافت‌ها تخریب شده و موجب التهاب و عفونت در بیمار شدند.

احمدی ادامه داد: به همین دلیل ۲ بار و در روزهای پنجشنبه سوم و شنبه پنجم آبان‌ ۱۴۰۱ در اتاق عمل، بررسی مجددی از لحاظ وجود عفونت در محدوده شکم انجام شد که خوشبختانه بیمار عفونت شکمی نداشت و فقط بافت‌ها و استخوان‌های تخریب شده دچار عفونت شده بودند.

در حادثه تروریستی ایذه در ۲۵ آبان هفت نفر از جمله کیان پیرفلک فرزند میثم پیرفلک به شهادت رسیدند.

 

برچسب ها: ایذه ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار