فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به طرح ضربتی چهار روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در استان گفت: ۱۰۲ قبضه انواع اسلحه به همراه ۷۷۰عدد فشنگ در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان کشف و جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 03 December 2022

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سیدمحمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی از فعالیت سه نفر عضو باند قاچاق سلاح که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشورهای همسایه اقدام به ورود محموله سلاح و مهمات به داخل استان می کردند مطلع شد.
وی به اهمیت و حساسیت این برهه زمانی و احتمال بهره گیری از اینگونه سلاح ها برای اهداف ضد امنیتی اشاره کرد و افزود: قاچاقچیان مزبور محموله سلاح را جهت توزیع در سطح استان به شهرستان آبادان منتقل کردند که ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل دپوی محموله‌ها را شناسایی و طی یک عملیات مقتدرانه زیر ضربه قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این عملیات هفت قبضه اسلحه کلاشینکف و ۲ قبضه اسلحه شکاری کشف شد.
وی در ادامه از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مدت چهار روز در سطح استان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۶۵ نفر دستگیر و ۹۳ قبضه اسلحه غیر مجاز همچنین ۷۷۰ عدد فشنگ کشف شد.
سردار صالحی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی اظهار داشت: امنیت خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد می شود.

به گزارش ایرنا هفته گذشته یک عضو باند ضد امنیتی بین استانی قاچاق سلاح جنگی که از طریق یکی از استان‌های همسایه اقدام به ورود سلاح جنگی به خوزستان می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان چهاردهم آبان ماه نیز از کشف ۱۵۵ قبضه انواع سلاح به همراه ۳۴ هزار و ۵۴۰ عدد فشنگ با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خبر داده بود.

۲۵ آبان ماه نیز ۱۱۶ قبضه سلاح غیر مجاز شامل ۴۱ قبضه سلاح جنگی، ۲۰ قبضه کلاشینکف، ۲۰ قبضه کلت و یک قبضه سیمینوف به همراه ۷۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با ۵۶۶ عدد فشنگ مربوطه در استان خوزستان کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار