مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: با توجه به کمبود منابع آب که وجود دارد باید به سمت چمن‌های مصنوعی در ورزشگاه‌ها برویم .
کد خبر: ۱۰۸۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 01 December 2022

به گزارش «تابناک البرز» بهزاد فروغی در نشست با خبرنگاران ورزشی استان گفت: اصحاب رسانه را مشاوران و همراهانی دلسوز و دغدغه مند در مسیر توسعه ورزش و جوانان استان در جهت رفع مشکلات می‌دانم و از نظرات و پیشنهادات این عزیزان بهره خواهم برد.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز در ادامه به تکمیل پروژه‌های در حال ساخت استان اشاره کرد و گفت: در جلسه شورای ورزش استان که به ریاست استاندار البرز برگزار شد بر تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی با همکاری سازمان برنامه بودجه استان تاکید شد، بر همین اساس در صورت تامین اعتبارات لازم پروژه سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج، مجموعه ورزشی روستایی خور و سالن چند منظوره میانجاده تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

فروغی در ادامه به زمین‌های چمن موجود در سطح استان اشاره کرد گفت:  قبول دارم که سطح کیفی چمن‌های زمین فوتبال در مجموعه های ورزشی استان از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست؛ با توجه به کمبود منابع آب که وجود دارد باید به سمت چمن‌های مصنوعی در ورزشگاه‌ها برویم .

فروغی با تاکید بر اینکه از ظرفیت ها و پتانسیل صنایع در جهت حمایت از ورزش استان بهره خواهیم برد گفت: دست یاری به سمت تمامی صنایع و کارخانجات استان می فشاریم و از همین جا از تمامی صنایعی که علاقه‌مند هستند ورزش را مورد حمایت قرار دهند دعوت می‌کنیم .

وی گفت سرانه ورزشی در استان با توجه به افزایش جمعیتی که وجود دارد پاسخگو نیست، در تلاش هستیم تا از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان که سالن های ورزشی در اختیار دارند با انعقاد تفاهیم نامه ای این مجموعه های ورزشی را به جوانان و ورزشکاران اختصاص دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که  تلاش در جهت تسهیل ازدواج جوانان را وظیفه ذاتی خود می دانیم بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به تسهیل ازدواج جوانان تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیرین در جهت ازدواج جوانان گفت: وجود و کمک خیرین در جهت تسهیل ازدواج جوانان، یک ظرفیت بسیار ویژه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و حمایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار