فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در استان و دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 08 November 2022

به گزارش تابناک قزوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز سه شنبه در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تسلط اطلاعاتی از ورود یک محموله مواد مخدر به شهر قزوین مطلع شدند.

وی ادامه داد: پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ حامل موادمخدر را در جاده بویین زهرا - قزوین شناسایی و طی عملیاتی ضربتی خودرو حامل مواد را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو توقیف شده ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی استان شدند.

سرقت ۴ میلیارد ریالی سارقان جوان از طریق اسکیمر

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه با اشاره به دستگیری ۲ سارق در استان البرز، گفت: متهمانی که از طریق اسکیمر از حساب بانکی ۳۰ نفر از مالباختگان بیش از ۴ میلیارد ریال سرقت کرده بودند توسط پلیس فتا قزوین شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی یادآور شد: با دریافت پرونده‌های متعددی مبنی بر اینکه از حساب بانکی شهروندان برداشت‌های غیرمجازی صورت گرفته، موضوع در دستور کار جدی کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد، کارت‌های بانکی مالباختگان توسط کلاهبرداران به وسیله دستگاه اسکیمر کپی برداری شده و از این طریق با دسترسی به وجوه آنان، اقدام به پولشویی می کردند.

وی اضافه کرد: در همین راستا تیمی فنی از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و متوجه شدند که متهمان در شهرستان البرز با خودرو پیکان وانت در پوشش فروشنده سیار کارت های عابران بانک قربانیان را کپی برداری می کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با بررسی و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهمان مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفای آنان در استان البرز مورد شناسایی قرار گرفت که در عملیاتی غافلگیرانه، ۲ مجرم سایبری به همراه کارت های بانکی و سایر موارد جرم دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان این پرونده ۲ جوان ۲۰ و ۲۱ ساله هستند، افزود: این افراد در بازجویی های فنی پلیس به جرم خود اعتراف و ۳۰ عدد کارت عابر بانک شهروندان را کپی برداری و با آنها اقدام به خرید کنسول های بازی رایانه ای و در نهایت پولشویی می کردند.

سردار ابراهیمی از تکمیل پرونده و تحویل متهمان جهت ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست هنگام خرید با کارت بانکی و انجام عملیات بانکی با دستگاه های کارت خوان سیار حتما رمز اول توسط صاحب کارت زده شود و از در اختیار گذاشتن رمزهای بانکی خود به دیگران و فروشنده‌ها خودداری کنند و فروشنده نیز موظف است که دستگاه کارخوان (pos) را در اختیار خریدار قرار دهد.

جان باختن راکب موتور سیکلت در برخورد با تیر چراغ برق

رییس پلیس راهور استان قزوین از جان باختن راکب یک دستگاه موتور سیکلت بر اثر برخورد با تیر برق در روستای اک واقع در شهرستان تاکستان خبر داد.

سرهنگ مهرداد حسن پور در این رابطه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با تیر چراغ برق در روستای اک بخش اسفرورین، بلافاصله عوامل انتظامی و راهور به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از حضور ماموران و در بررسی های اولیه در محل مشخص شد، متاسفانه راکب موتور سیکلت بر اثر شدت جراحت وارد شده در دم فوت کرده که با هماهنگی مقام قضایی جسد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه (س) شد.

رییس پلیس راهور استان علت بروز این حادثه را در دست بررسی دانست و خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدارهای پلیس توسط رانندگان تاثیر قابل توجهی در کاهش آمار تصادفات و سوانح جاده ای خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار