نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: برخی از افراد گاهی در تشخیص معیار حق و باطل دچار اشتباه شدند اما به تعبیر قرآن کریم ماندگار آن چیزیست که حق اللّه است و این شهدا ماندگارند چراکه برای خدا کار کردند.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ 05 October 2022

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بیان کرد: 

به گزارش تابناک همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌اللّه شعبانی‌موثقی در یادواره هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی اظهار کرد: سردار شهید همدانی طی ۴۰ سال مجاهدت مانند همان روز اولی که وارد راه شد، در نظام مقدس اسلامی استوار بود و این شهید افتخار این استان است و همواره با افتخار از او حرف می‌زنیم.

وی ادامه داد: یکی‌ از مسائلی که قرآن کریم مطرح می کند استقامت در راه مقاومت است، خیلی‌ها در ابتدای مسیر حرف از خدا، ولایت و انقلابی زدند اما با گذشت زمان با شکل‌گیری فتنه‌های مختلف از ولی جامعه جدا شدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: ایام در حال چرخش است، یک روز جنگ بدر و پیروزی اسلام و یک روز جنگ احد و شکست اسلام است، دوران فتنه و سختی‌هایی دارد اما این فتنه‌ها و گرفتاری‌ها در جامعه برای امتحان ایمان مردم ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: گاهی سختی‌های ظاهری مانند همین فتنه اخیر در جامعه ایجاد می‌شود اما نکته اساسی این است وقتی سختی ایجاد می‌شود و جامعه اسلامی مقاومت می‌کند نتیجه مقاومت جامعه ناامیدی دشمن است، مانند شهدا که در جنگ با دشمن مقاومت کرده و سست نشدند. 

امام جمعه همدان تأکید کرد: سردار شهید همدانی در ۴۰ سال مجاهدت مانند همان روز اولی که وارد راه شد، در نظام مقدس اسلامی استوار بود و این شهدا پرچم محافظت از اسلام و پرچم مقاومت را در جامعه برپا کرده‌اند و نتیجه این مقاومت پیروزی جریان حق بر باطل است.

وی خاطرنشان کرد: شهید حاج حسین همدانی افتخار این استان است و همواره با افتخار از او حرف می‌زنیم، با افتخار می‌گوییم این استان و این خطه اهل مقاومت است همانطور رهبر معظم انقلاب این استان را دارالمجاهدین و شهدای این استان را برجسته خطاب کرده‌اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار