پس ازدستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به مصدومان زلزله خوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آماده باش کامل این سازمان برای خدمت رسانی به مصدومان زلزله خوی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ 05 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در تماس‌های تلفنی جداگانه با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه و رییس دانشکده علوم پزشکی خوی، ضمن تاکید بر رسیدگی فوری به آسیب دیدگان زلزله این منطقه، در جریان وضعیت مصدومان زلزله نیز قرار گرفت.

دکتر بهرام عین اللهی در تماس تلفنی با دکتر محمد امین ولی زاده حسنلویی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه، خواستار رسیدگی فوری و آمادگی مراکز درمانی بیمارستان‌های این استان و بسیج همه امکانات برای پذیرش مصدومان حادثه زلزله در استان آذربایجان غربی شد.

وی تاکید کرد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه زلزله انجام گیرد.

وزیر بهداشت همچنین طی تماس تلفنی با دکتر حسین حبیب زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی خوی از وی خواست تا با حضور در بیمارستان‌های این شهرستان بر روند رسیدگی به مصدومان زلزله نظارت مستقیم کرده و گزارش  نتایج درمان آنها را به وی ارائه کند.

 

میر هاشم موسوی نیز با صدور دستوری به مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در مناطق زلزله زده و استان‌های همجوار خواست با سرعت خدمات مورد نیاز شهروندان زلزله زده در شهرستان خوی را به مصدومان ارائه دهند.

بر این اساس مقرر شد واحد‌های بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی نیز با حضور در منطقه، خدمات بیمه‌ای از جمله ارائه تسهیلات و فرصت کافی به کارفرمایان کارگاه‌های حادثه‌دیده را در اسرع وقت ارائه کنند.

برچسب ها: ارومیه ، خوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار