مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: راهپیمایی بزرگ هیئات مذهبی قزوین علیه اغتشاشگران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و پرچم عزای سیدالشهدا(ع) فردا ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 24 September 2022

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یوسف پورآرین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به اعتراض جدی هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی به هتک حرمت‌های اخیر به ساحت دین، قرآن و مقدسات در شهر قزوین گفت: این هتک حرمت‌ها نشان می‌دهد که اغتشاشگران فراتر از جمهوری اسلامی با اصل دین و اسلام مشکل دارند و به همین خاطر اعتراض به فوت یک دختر بهانه است.

وی اضافه کرد: در همین رابطه راهپیمایی بزرگ هیئات مذهبی قزوین علیه اغتشاشگران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و پرچم عزای سیدالشهدا(ع) فردا ساعت 9:30 صبح برگزار می‌شود. مسیر این راهپیمایی هم از میدان میرعماد تا چهارراه شهدا (سپه) خواهد بود و از عموم مردم و دوستداران اسلام و انقلاب برای حضور در این راه‌پیمایی دعوت می‌کنیم.

پورآرین ادامه داد: در پایان این راهپیمایی قطع‌نامه‌ای هم علیه حرمت‌شکنان به ساحت دین و امام حسین(ع) قرائت خواهد شد و همچنین از ظرفیت موکب‌ها در مسیر برای امور تبیینی و مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه سازمان تبلیغات اسلامی برای واکاوی علل شکل‌گیری اغتشاشات اخیر تصریح کرد: بدون شک کم‌کاری‌ها در حوزه جهاد تبیین و مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن یکی از دلایل شکل‌گیری این اغتشاشات است و به همین خاطر سازمان تبلیغات تلاش می‌کند با همفکری اهالی رسانه و نخبگان یک برنامه جامع برای بررسی ابعاد مختلف این حوادث برگزار کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار