مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بر اساس تخلفات نوع یک اگر میزان تراکنش روزانه نانوایی‌ها بیشتر از مبلغ تعین شده باشد، واحد‌های متخلف باید برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 24 September 2022

به گزارش تابناک قزوین، آزیتا اسدی با اعلام این خبر عنوان کرد: بیش از 2 هزار پیامک در شهریور ماه سال جاری به نانوا‌ های متخلف این استان ارسال شد.
مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه پیامک‌ها بر اساس تخلف نوع یک و دو به صورت روزانه پس از شناسایی تخلفات برای متصدیان واحد ارسال شده اند تصریح کرد: در تخلفات نوع یک اگر میزان تراکنش ‌های روزانه بیش از مبلغ ابلاغ شده به واحد ها باشد باید برای گذراندن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

اسدی ادامه داد: در نوع دوم تخلفات اگر تراکنش‌ها کمتر از مبلغ تعینی بوده و یا از دستگاه کارتخوان استفاده نمی‌کنند، برای بررسی بیشتر به سازمان جهاد فراخوانده می‌شوند سپس اگر بیشتر از سه مرتبه تخلفات آن‌ها تکرار شده باشد، فرد متصدی به کمیته آرد و نان فرمانداری شناسانده شده و با آن ها برخورد صورت میگیرد.

وی با بیان اینکه یک هزار 625 واحد نانوایی در استان قزوین وجود دارد تصریح کرد: یک هزار 615 واحد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده‌ و تمامی تراکنش‌های آن‌ها از طریق سامانه نانینو قابل رصد و ارزیابی است.

این مقام مسئول یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه رفتارهای غیرمعمول و تخلف در نانوایی‌ها مانند فروش نان از طریق دستگاه کارتخوان غیرهوشمند، اجبار خریدار در جابه‌جایی رقم درج پلاستیک یا نان کنجدی به جای یکدیگر یا تعطیلی خارج از ساعت اعلام شده در تابلو را را به سامانه ۱۲۴ گزارش داده و در این خصوص با ما همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار