محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه همزمان با اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای تاکستان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 24 August 2022

به گزارش تابناک قزوین، استاندار قزوین با حضور در گلزار شهدای تاکستان و قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب و نظام اسلامی را در این شهرستان گرامی داشت.
اعلایی گفت: شهدا با گذشتن از جان خود برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی قدم برداشتند و گرامیداشت یاد و خاطره آنها برای همه مدیران و مسوولان و آحاد جامعه یک تکلیف و رسالت است.
وی اظهار داشت: اگر امروز میهن اسلامی ما در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد مرهون جانفشانی ها و از خودگذشتگی های شهدا است که باید آن را پاس بداریم.
استانداری قزوین تصریح کرد: امروزه عزت و اقتدار میهن اسلامی مرهون جانفشانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان است و اگر رشادت های این عزیزان نبود توسعه و پیشرفت کشور میسر نمی شد.
وی افزود:در تمامی این سالها خانواده های شهدا و ایثارگران، سختی ها و مشقت های فراوانی را متحمل شدند و وظیفه تمامی مدیران و مسوولان است که برای تجلیل و قدردانی از مقام شامخ آنها اقدام کنند.
استاندار قزوین امروز به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی، کشاورزی و تولیدی در هفته دولت به شهرستان تاکستان سفر کرده است.
همزمان با هفته دولت ۱۰۵ طرح عمرانی، زیرساختی، صنعتی و کشاورزی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در شهرستان تاکستان به بهره برداری می‌رسد.
شهرستان تاکستان ۴۵۰ شهید گلگون کفن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد و با مرکز استان ۴۲ کیلومتر فاصله دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار