نماینده ولی فقیه در استان قزوین: اهمیت اربعین بر کسی پوشیده نیست، باید کاری کنیم عظمت اربعین حسینی (ع) بیش از پیش دیده شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 24 August 2022

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با فعالان و موکب داران اربعین حسینی (ع) بیان کرد: حرکت اربعین از کربلا شروع شده تا به انتظار ظهور امام زمان (عج) می‌انجامد، این مسیری که ما از هر کجا به سمت کربلا حرکت می‌کنیم یک توقفگاه بزرگ بوده و مقصدش کربلای معلاست اما آنجا که خستگی‌ها را رفع کردیم، طولی نمی‌کشد قدس، مکه و مدینه مقاصد بعدی حرکت بزرگ و حماسی اربعین امام حسین (ع) باشند.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت بزرگ‌ترین اجتماع خودجوش مردمی در دنیاست، هیچ کجای دنیا ما چنین چیزی نداریم که اینهمه جمعیت به سوی یک نقطه حرکت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: افتخار می‌کنم انگیزه‌های خوب و دغدغه‌های ارزشمند تک تک شما را می‌بینم ، رهبر معظم انقلاب نیز از این سفر حمایت می‌کنند.

امید برزگر دبیر ستاد مردمی اربعین استان هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، از آمادگی ۶۲ موکب مردمی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: هشت موکب نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار