امام جمعه قزوین در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر بهارِ جهاد تبیین است.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷ 30 January 2022

 

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه هر زمانی شرایط و اوضاع خود را دارد، اظهار کرد: امروز دوستان ما از سراسر جهان نگاهشان این است که جمهوری اسلامی ایران چقدر در ۲۲ بهمن می‌درخشد و مردم تا چه اندازه پای کار انقلاب هستند.

وی افزود: به همان نسبت که دوستان منتظر درخشش جمهوری اسلامی در ۲۲ بهمن هستند، دشمنان نیز این ایام را رصد می‌کنند و بسیار خوشحال می‌شوند ببینند حضور مردم نسبت به دوره‌های گذشته، ضعیف‌تر شده و باید مراقب این شرایط باشیم و برای سربلندی مقاومت اسلامی و انقلاب با جدیت بیشتر پای کار باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: جهاد تبیین، بهارش دهه مبارک فجر است و الحمدالله رسانه ملی به خوبی در این عرصه فعالیت دارد و می‌توان برنامه‌های خوبی را پخش کرده و از رسانه ملی و همه رسانه‌های کشور می‌خواهیم که همانند سال‌های گذشته با جدیت پای کار باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز برای انتقال انقلاب اسلامی به نسل جدید وظیفه سنگینی بر عهده داریم و کسانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه کردند می‌بایست آن دوران را روایت گری کنند تا نسل جدید با اتفاقات آن دوران بیگانه نشود.

وی افزود: اگر جهاد تبیین صورت نگیرد، جای جلاد و شهید عوض خواهد شد و خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد می‌شود و این همت شما عزیزان و فعالین رسانه را می‌طلبد که روایت گری‌ها را به نسل‌های جوان منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها در ایجاد فضای شور و حماسه خیلی می‌توانند موثر عمل کنند و نگاه‌ها باید کشوری باشد و همه بخش‌های استان از جمله روستا‌ها را نیز در بر بگیرد.

امام جمعه قزوین به اهمیت سلامت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: حتما می‌بایست تمام ریزه کاری‌های بهداشت و درمان مورد توجه قرار گیرد و همه موظف هستیم که این مسائل را مورد توجه قرار دهیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار