مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برنامه‌های بزرگداشت شهید سردار سلیمانی با رنگ و بوی مردمی به صورت حضوری و مجازی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود .
کد خبر: ۱۰۱۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 26 December 2021

حجت الاسلام محمد جواد زهرایی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه بصیرت ضمن بزرگداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی هم در حیات با برکت خود برای امت اسلام و انقلاب اسلامی منشا خیرات و برکات فراوانی بود و هم با شهادت خود موجب وحدت دنیای اسلام شد.
وی با اشاره به برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: نباید برنامه های بزرگداشت این شهید والامقام که چهره ملی و مردمی است حاکمیتی اجرا شود و در همین راستا هدف سازمان تبلیغات اسلامی در کل استان های کشور حمایت و پشتیبانی از برنامه های مردمی است.
زهرایی تاکید کرد: به همین منظور ستاد مردمی مکتب حاج قاسم سلیمانی در استان، برنامه‌های دهه بصیرت و دومین سالگرد گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از ۹ تا ۱۹ دی ماه تدوین کرده است .
این مسوول اضافه کرد: گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت، استکبار ستیزی و تبیین سیره مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با موضوع منویات مقام معظم رهبری در دومین عروج ملکوتی سیدالشهدای مقاومت از مهمترین اهداف برنامه‌های این ستاد است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به بحران جمعیت و هشدارهای که مقام‌ معظم رهبری از سال ۹۰ در این خصوص داشتند، افزود: یکی از مظلومیت‌های رهبر معظم انقلاب بی توجهی حاکمیت، مجموعه‌های دولتی، غیر دولتی و انقلابی به مساله بحران جمعیت است.
حجت الاسلام زهرایی خاطر نشان کرد: جوانی و افزایش جمعیت یکی از ظرفیت‌های مهم و فرصت ارزنده‌ای برای هر جامعه‌ای خواهد بود که موجب رشد، توسعه و پویایی برای جامعه اسلامی خواهد شد.
زهرایی با بیان اینکه شرایط بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و رشد جمعیت حتی با وجود سیاست‌های کنترل جمعیت در دهه ۷۰، امروز جامعه اسلامی را با ظرفیت‌های مهم جوانان در بخش‌های مختلف کشور مواجه کرده است، افزود: اینها همه نشان از اهمیت این بحران است و باید بیش از پیش به صورت کارشناسی نقش مادری و فرزند آوری را در جامعه تبلیغ کنیم .
وی با اشاره به اجرای ۳۰ برنامه مردمی در ایام دهه بصیرت در سطح استان، یاد آور شد: در این ایام در نظر داریم در موضوعات نقش مادری، فرزندآوری و جمعیت و نیز ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی فعالیت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار