رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت:تدوین ضمانت اجرایی برای مصوبات شورای گفت و گو ضروری است تا بتوان با جدیت و انگیزه بیشتری برای حل مشکلات صنایع اقدام کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک قزوین، مهدی بخشنده روز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین، اظهار داشت:
بیش از ۱۰ سال از عمر شورا می گذرد و در ۲ سال گذشته شورای استان از نظر شاخصه های مختلفی در گروه اول قرار گرفته که مطلوب ارزیابی می شود.
وی با بیان اینکه کمیسیون ها و کمیته های تخصصی زیر نظر این شورا فعالیت می کند، افزود:کمیسیون صنعت و معدن، پشتیبانی، تجارت، کارآفرینی، گردشگری،گمرک، صنایع ساختمان و عمران و بسیاری از موضوعات دیگر در زیر نظر این شورا فعالیت می‌کنند.
بخشنده گفت: این شورا دستاوردها و نتایج خوب استانی و ملی را به همراه داشته است ولی از آنجایی که قوانین و تبصره های متعددی در کشور وجود دارد اگر مدیری بخواهد به راحتی می تواند از این قوانین صرف نظر کند.
وی افزود: درخواست های متعددی وجود دارد که متاسفانه هنوز عملیاتی نشده است و باید در کوتاه ترین زمان ممکن در این شورا تصویب شود.
بخشنده گفت: گمرک قزوین ۲۶ سال پیش تاسیس شده و برای اقتصاد آن دوران کمک حال بود ولی امروز با توجه به گسترش واحدهای صنعتی و ایجاد بیس از هفت شهرک صنعتی جدید در استان قزوین باید براساس قوانین موجود سازوکاری جدیدی برای این موضوع اتخاذ شود.
وی گفت: ایجاد انبارهای گمرکی در شهرک های صنعتی با نظارت گمرک این مشکلات را تا حدود زیادی بهبود خواهد بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار