مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: سه قزوینی به مرحله پایانی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافتند.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 13 December 2021

 

مژده اروجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:هیأت داوران بخش ۹۰ ثانیه از میان ۷۴ اثر راه‌ یافته به مرحله پایانی، ۲۴ اثر را به عنوان نامزد دریافت جایزه جشنواره قصه‌گویی معرفی کردند که نام سه شرکت کننده از استان قزوین در این جمع به چشم می‌خورد.
وی افزود: براین اساس فاطمه محمدی عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربی‌گری آزاده آقامیربها، رها طاهری عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان با مربی‌گری نسیم طاهری و سارا طاهرخانی مربی فرهنگی این مرکز به مرحله پایانی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره راه پیدا کردند.
اروجی اضافه کرد: شرکت کنندگان بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع قصه‌ زندگی من، من و کرونا، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و موضوعات آزاد به قصه گویی پرداختند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اظهار داشت: آیین پایانی بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ و هنری کانون در تهران برگزار خواهد شد.
این مسوول گفت: بر همین اساس، از میان نامزدهای راه یافته به مرحله پایانی، در نهایت ۱۰ نفر به عنوان برگزیده معرفی و در آیین پایانی جشنواره تقدیر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار