معاون سیاسی و امنیتی استاندار خبر داد؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: قزوین دو روز بدون فوتی کرونایی را پشت سر گذاشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 06 December 2021

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: در دو روز گذشته خوشبختانه هیچ گونه گزارش فوتی کرونایی در استان اعلام نشده است و امید داریم این روند پایدار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: در حال حاضر دو شهرستان قزوین و تاکستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و چهار شهرستان دیگر در وضعیت رنگ بندی آبی قرار گرفته‌اند و همچنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون، امیدواریم تمام شهرستان‌های استان در وضعیت مناسب قرار بگیرند.

۲ روز متوالی بدون فوتی کرونایی در قزوین

جانشین ستاد مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ادامه روند واکسیناسیون اظهار کرد: در مجموع ۲۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قزوین بستری هستند و فقط در سه بیمارستان ولایت، بوعلی، رازی، بیماران کرونایی پذیرش می‌شوند و سایر بیمارستان‌ها از حیث کرونا پاک هستند.

وی گفت: درصد پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال برای یک دوز ۹۲ در صد است و حدود ۷۸ درصد هم دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار