معاون اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین:
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: آماده سازی جاذبه‌های گردشگری استان برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی پس از نزدیک به ۲ سال وقفه کرونایی کلید خورد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 06 December 2021

 

نادر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: اولین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین پس از ۲ سال وقفه به دلیل کرونا هفته گذشته برگزار و در آن برنامه های خوبی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی و آماده سازی بناها و جاذبه های گردشگری استان مصوب شد.

وی اظهار داشت: آماده سازی بناها و جاذبه ها برای بازدید گردشگران و مهمانان نوروزی و فضاسازی لازم در آنها در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین قرار گرفته و در این راستا از ظرفیت سایر نهادها همچون شهرداری ها نیز استفاده خواهیم کرد.

محمدی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای رعایت دقیق نکات بهداشتی مصوب از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و فاصله گذاری اجتماعی در بناها و جاذبه های تاریخی استان قزوین اندیشیده خواهد شد تا سلامت بازدیدکنندگان و گردشگران نوروزی تهدید نشود.

این مسوول گفت: طرح تشدید نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری نیز دنبال می شود و در این راستا برنامه ریزی های جامعی انجام شده تا مسافران خدمات کیفی و مطلوبی را دریافت کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: در حال حاضر تمامی موزه ها و بناهای تاریخی استان قزوین به جز آب انبارها که به دلیل داشتن فضای بسته و محدود به دلیل رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از کرونا تعطیل هستند، باز بوده و قابلیت بازدید دارند

محمدی افزود: در حال حاضر امکان برگزاری تورهای گردشگری در قزوین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی وجود دارد.

استان قزوین بیش از هزار و ۴۰۰ اثر ثبت شده ملی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار