کمکهای مردمی به نیازمندان بوکان
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در عید سعید قربان 639 میلیون ریال نذورات قربانی، از سوی مردم متدین بوکان به محرومین این شهرستان اهداء شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 27 September 2015

مدیر کمیته امداد شهرستان بوکان اظهار داشت: امسال در نتیجه تعامل و همکاری خیرین و موسسات مردم نهاد در این شهرستان نذورات عید سعید قربان از افزایش چشمگیری برخوردار بود بطوریکه 22 رأس دامِ زنده از سوی مردم متدین بوکان برای محرومین و خانواده های نیازمند اهداء گردید.

وی افزود: ارزش ریالی این قربانیها بالغ بر 639 میلیون ریال بود.

حسین فتحی گفت: دام های زنده با نظارت و هماهنگی صاحبان احسان و کارشناسان اداره دامپزشکی و بهداشت بعد از ذبح در بسته بندیهای بهداشتی آماده و در بین خانواده های نیازمند توزیع گردید اما دریافت نذورات نقدی همچنان در این شهرستان ادامه دارد که این نذورات نیز بعد از جمع آوری،تبدیل به گوشت قربانی شده و در بین محرومان توزیع خواهد شد.
فتحی از کلیه خیرین و اهداء کنندگان قربانیها تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که تعامل و همکاری اقشار مختلف مردم با کمیته امداد جهت رسیدگی بیشتر به نیازمندان همچنان ادامه یابد.

در 6 ماهه نخست سال جاری مردم خیربوکان 993 میلیون ریال صدقه پرداخت نمودند

مدیر کمیته امداد بوکان همچنین اظهار داشت : میزان مشارکتهای مردم خیر و خداجوی شهرستان بوکان در بخش صدقات طی 6 ماهه سالجاری ماهیانه بطور متوسط 165 میلیون ریال و در مجموع 993 میلیون ریال بود.

حسین فتحی افزود: میزان صدقات در این شهرستان طی 6 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 16 درصد افزایش دارد که دلیل این امر نیز، افزایش اعتماد عمومی نسبت به عملکرد کمیته امداد و تعامل ستاد مبارزه با تکدیگری با کمیته امداد بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: صدقات جمع آوری شده در رفع نیازهای فرهنگی،درمان،معیشت و سایر مشکلات موردی نیازمندان هزینه می شود.

مدیر کمیته امداد بوکان صدقات را از سرفصل های مهم عایدات کمیته امداد برای محرومین دانست و از مردم خیراین شهرستان به پاس همکاری با این نهاد قدردانی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار