فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام با قاچاقچیان مسلح در منطقه و شهادت سرباز قزوینی در این درگیری‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 23 November 2021

 

به گزارش تابناک قزوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد عارف سپهری در تشریح این خبر اظهار کرد: گروهان مستقل مرزی بسطام حین پایش و مراقبت از نوار مرزی، با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند که به علت حجم زیاد آتش هم‌رزمانم، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و پس از ساعتی درگیری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از پوشش کوهستانی و تاریکی شب از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: در این درگیری سرباز وظیفه "مهدی محرم" اعزامی از استان قزوین، با رشادت تمام در برابر قاچاقچیان مسلح ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سپهری در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار