دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: صلح و سازش با تهدید و ارعاب به دست نمی‌آید و باید موضوع مشاوره حقوقی در سطح جامعه ساری و جاری شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 23 November 2021

به گزارش تابناک قزوین، محمد قاسمی صبح امروز در همایش روسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی استان قزوین اظهار داشت: باید روند ارائه خدمات الکترونیکی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در استان قزوین تقویت شود؛ چرا این کار باعث کاهش هزینه‌ها و شفافیت در اجرای امور می‌شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی سامانه ثنا انجام بسیاری از امور انتظامی و قضائی تسهیل شده و چنین اموری با سرعت بیشتری در استان دنبال می‌شود.

قاسمی ادامه داد: البته در کنار استفاده از سامانه‌های دیجیتال نباید حضور فیزیکی را به فراموشی بسپاریم. چون حضور فیزیکی عوامل انتظامی نقش مهمی در ایجاد حس امنیت دارد و رضایت مردم بیشتر از این طریق تأمین می‌شود.

دادستان استان قزوین با تأکید بر لزوم توسعه آموزش در حوزه انتظامی گفت: آموزش مستمر و مداوم باید همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار بگیرد؛ چرا که آموزش سطح ارائه خدمت را ارتقا خواهد داد و نتیجه آن بالا رفتن سطح رضایت عمومی است.

قاسمی افزود: باید دعواهای حقوقی را بیشتر از طریق صلح و سازش برطرف کنیم و شرع مقدس و طرح تحول قضائی هم بیشتر بر تقویت صلح و سازش تأکید کرده است.

وی ادامه داد: باید موضوع مشاوره در حوزه رفع اختلاف حقوقی را جدی بگیریم؛ چون صلح و سازش با تهدید و ارعاب به دست نمی‌آید و باید موضوع مشاوره حقوقی در سطح جامعه ساری و جاری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار