مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت:امسال ۱۰۰ هکتار زمین با هدف رفع نیازهای سرمایه گذاران بخش تولید به مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی تقاضا محور استان افزوده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 15 November 2021

 

حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رابطه با این موضوع با ادارات کل منابع طبیعی و امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی برای تخصیص اراضی ملی یا زمین های کشاورزی نامرغوب و درجه سه برای الحاق به شهرک ها و نواحی صنعتی و تبدیل آنها به زمین کاربری رایزنی و مکاتبه شده است.

وی همچنین اظهار داشت: در صورت نبود زمین مناسب دولتی، شرکت شهرک های صنعتی برای خرید اراضی درجه سه کشاورزی اقدام می کند تا آنها را برای اختصاص به حوزه صنعت و تولید به شهرک ها و نواحی صنعتی الحاق کند.

این مسوول گفت: پس از تهیه یا خرید زمین های مورد نظر برای الحاق به شهرک ها و نواحی صنعتی، مجوزهای زیست محیطی و سایر مجوزهای مربوط از کارگروه های مختلف استانی دریافت می شود و سپس اقدام به ایجاد زیرساخت در این اراضی می کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: تسطیح زمین، آسفالت کشی، جدول گذاری و خیابان کشی، ایجاد شبکه روشنایی، انتقال آب و برق و گاز از جمله فرایندهای ایجاد زیرساخت در این اراضی است که با برنامه ریزی و تامین اعتبارات لازم انجام می شود.

خانپور با بیان اینکه اشتغالزایی برای جوانان و رسیدن به رونق اقتصادی با تقویت سرمایه گذاری امکان پذیر است، اظهار داشت: تامین زمین با زیرساخت های لازم به منظور استقرار سرمایه گذاران پیش شرط توسعه سرمایه گذاری در بخش صنعت و تولید بوده که این مهم در استان قزوین به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار