سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: صبح امروز عدم توجه به نکات ایمنی و نشت گاز از بخاری گازی در شهر قزوین حادثه آفرید که با حضور به موقع و تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 10 November 2021

امیر خسروبیگی با اشاره به حادثه آتش سوزی در قزوین گفت: ساعت 8 و 37 دقیقه چهارشنبه طی تماس با سامانه 125 از وقوع حریق در منزل مسکونی در خیابان نواب جنوبی خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های 3 و 6 در محل حاضر شدند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: به علت عدم کنترل بخاری و نشت گاز از شلنگ، شعله‌ها در حال سرایت از طریق فرش‌ها به سایر نقاط منزل بود که با هوشیاری ساکنین، همسایگان و حضور به موقع آتش نشانان شعله‌ها مهار شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شروع فصل سرد سال و کاهش دمای هوا لازم است همه شهروندان در زمان استفاده از تجهیزات گرمایشی توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند و برای گرم کردن فضای داخل ساختمان از وسایل گرمایشی مناسب و لوله‌های خروجی استاندارد استفاده کنند.

خسروبیگی گفت: لازم است افراد از تخلیه کامل گاز سمی منوکسید کربن از طریق دودکش‌ها اطمینان لازم را کسب کنند و همه منافذ و روزنه‌های ورود و خروج هوا به داخل ساختمان را مسدود نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار