رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: به هیچ وجه محیط زیست را فدای رشد و توسعه نخواهیم کرد و در این راه حفاظت از محیط زیست از اولویت‌های اساسی ما است.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 08 November 2021

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، روح الله عباسپور در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: مدیریت پسماند، پساب، حق آبه تالاب الله آباد، هزینه عوارض آلایندگی صنایع در خصوص محیط زیست استان و شهرستان، حفاظت از زیستگاه‌ها و تنوع زیستی و مدیریت رفع آلودگی واحدهای صنعتی از دغدغه‌های اصلی محیط زیست استان است.

نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس ضمن تاکید بر تقویت ساختارهای حفاظت از محیط زیست گفت: در موضوع محیط زیست حمایت خواهیم داشت و برای برگزاری نشست جامعه نمایندگان استان با مدیرکل و مسئولین محیط زست استان در خصوص رفع مشکلات و معضلات زیست محیطی استان آمادگی داریم.

در ادامه این نشست، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گزارش مفصلی از محیط زیست شهرستان بوئین زهرا و تنگناها و قابلیت‌های محیط زیست در این شهرستان ارائه کرده و خواستار توجه بیشتر مسئولین ملی و استانی به کمبودهای ساختاری در حفاظت محیط زیست استان و شهرستان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار