مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: لازمه توانمندسازی نیازمندان و محرومان، اشتغال‌زایی است چراکه با این رویکرد به استقلال معیشتی خواهند رسید و دیگر به کمک دیگران نیازی نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 08 November 2021

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهرعلی حق گویان در دیدار با مدیران بانکی استان قزوین بیان کرد: سال گذشته با همراهی بانک‌ها و تلاش امدادگران و پشتکار مددجویان موفق شدیم ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال‌زایی استان را جذب کنیم.

وی ادامه داد: تجربه سال گذشته نشان داد که با تلاش جمعی می‌توان کارهای بزرگ را انجام داد که ثمره آن کسب رتبه نخست استان قزوین در اشتغال‌زایی مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: سال جاری هم موضوع اشتغال‌زایی با جدیت ادامه می‌یابد چراکه این موضوع مهم اجرا می‌شود تا مشکلات خانواده‌های نیازمند را حل کنیم.

وی افزود: لازمه توانمندسازی نیازمندان و محرومان، اشتغال‌زایی است چراکه با این رویکرد به استقلال معیشتی خواهند رسید و دیگر به کمک دیگران نیازی نخواهند داشت.

حق گویان عنوان کرد: وقتی خانواده نیازمند بتواند درآمدی کسب کند، به مرور کاستی‌های زندگی اش برطرف می‌شود و آرام آرام از کمک دیگران بی نیاز می‌شود.

وی تصریح کرد: البته نمی‌توان همه مشکلات افراد را حل کرد چراکه هیچکس نیست که در زندگی مشکلی نداشته باشد بلکه همه افراد مشکلاتی دارند بلکه لازم است چالش‌های زندگی آنها را برطرف کنیم تا زندگیشان دچار تلاطم نشود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: پستی و بلندی در زندگی افراد وجود دارد ولی مهم این است که توانایی‌های فردی اعم از فکری و جسمی فرد را به سطحی برسانیم که در اداره زندگی از کمک دیگران بی نیاز شود.

وی گفت: انتظار داریم تعامل دو سویه در خدمت رسانی به محرومان وجود داشته باشد از این رو انتظار می‌رود بانک‌ها همانند پروژه احداث مسکن در آوج، برای ساخت مسکن مددجویی در طارم نیز همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار