معاون دادستان کل کشور:
معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه با بیان اینکه خداوند تولیدکنندگان را وسیله‌ای برای رساندن رزق و روزی به سایر بندگان قرار داده است، گفت: باید دست کسانی را که مانع تولید می‌شوند، قطع کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 03 November 2021

به گزارش تابناک قزوین، سعید عمرانی روز چهارشنبه در اولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان، افزود: باید اجازه ندهیم هیچ فردی در هر پست و مقامی برای تولید مانع ایجاد کند و تولیدکنندگان در این خصوص باید مطالبه گر باشند.

وی با اشاره به نقش تولیدکنندگان در رفع نیازهای جامعه، گفت: خداوند روی زمین بندگانی دارد که وظیفه آنها رفع حوائج و نیازهای مردم است و آنان در قیامت در امان هستند.

معاون قضایی دادستان کل کشور به ارزش کار تولیدکنندگان و کارآفرینان اشاره کرد و افزود: خداوند تولیدکنندگان را انتخاب کرده تا به وسیله آنان به دیگر بندگان خود رزق و روزی ببخشد.

عمرانی با اشاره به شرایط سخت تولید و دشواری های قدم گذاشتن در این مسیر، اظهار داشت: بدون شک کار و جهاد تولیدکنندگان و کارآفرینان میهن اسلامی اقدامی مقدس است.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه با بیان اینکه نیت ما مسوولان باید کار برای خدا و رضای او باشد، گفت: در زمانی که مسوولیت داریم باید بیش از پیش بنده خدا باشیم و گرنه خسارت زیادی می بینیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به مسوولان با بیان اینکه نباید فکر کنیم چون دارای پست و مقام هستیم از مردم بالاتریم، گفت: ملت ما وارث خون شهدایی مانند سلیمانی ها و حججی ها هستند و ما باید خادم و خاک پای آنها باشیم.

عمرانی با بیان اینکه تحریم، کمر ما را نمی تواند بشکند بلکه مشکلاتی که خودمان برای هم ایجاد کرده ایم مانع کار ما هستند، اظهار داشت: متاسفانه برخی مشکلات بخش تولید ساخته و پرداخته آمریکا و دشمن نیست بلکه در داخل آنها را ایجاد کرده ایم و باید برای حل آنها تلاش کنیم.

معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه حریم صنعت و تولید همچون محیط دانشگاه مقدس است و باید حرمت آن حفظ شود، افزود: باید تندیس و مجسمه نخبگان و فعالان صنعت را بسازیم و در معابر عمومی بگذاریم چون این افراد نیاز جامعه را مرتفع می سازند.

این مسوول گفت: قوانین بانکی و مالیاتی مربوط به حوزه تولید در کشور ما نیازمند بهسازی و اصلاح است و تلاش می کنیم تا تولیدکنندگان را از آسیب ها و تهدیدها مصون نگه داریم.

در ادامه این مراسم همچنین جمعی از فعالان تولید در شهرستان تاکستان به تشریح مسایل و مشکلات خود پرداختند و در پایان از تعدادی تولیدکنندگان این شهرستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار