معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۶۴۹ مددجوی این استان از ابتدای امسال در حوزه کسب و کار آموزش دیده و آماده ایجاد اشتغال جدید شدند.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 03 November 2021

سید مرتضی دهقانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش در حوزه ایجاد اشتغال اهمیت بالایی دارد و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در این زمینه به صورت جدی ورود کرده است.

وی افزود: بر این اساس، مددجویان استان قزوین در طرح های آموزش کسب و کار این نهاد شرکت کرده و با توجه به علاقه مندی خود موضوعات مورد نیاز را آموزش می بینند.

این مسوول گفت: همین اقدام باعث شده تا مددجویان پس از دریافت تسهیلات اشتغال در مدت زمان کوتاهی، شغل جدیدی را راه اندازی کرده و آن را توسعه دهند که خوشبختانه این استان در زمینه ایجاد اشتغال بسیار موفق عمل کرده است.

دهقانی اضافه کرد: با توجه به فراگیری آموزش های لازم توسط مددجویان، واحدهای صنعتی هم اشتیاق زیادی برای جذب آنها دارند و روزانه تعداد زیادی از این افراد در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار می شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: براساس همین اقدامات، استان قزوین در زمینه اشتغال مددجویان جایگاه بسیار خوبی را در سطح کشور دارد که امیدواریم همین روند ادامه پیدا کند.

۶۲ هزار نفر در قزوین تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که ۵۷ درصد آنها در روستاها و چهار درصد در شهرها سکونت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار